Tv'de Kore Dizileri

2013-16 Bölüm
📣📣📣📣

Kanal 7 ardı ardına bomba dizi haberleri ile geliyor.Hint dizilerini yayınlayan kanal şimdi de G.Kore dizilerine el attı.

Daha önce bahsetmiş olduğum Secret Love adlı dizi Meryem adı altında Kanal D ekranlarında izleyici ile buluştu.Şimdi de Kanal 7 orijinal diziyi Türk izleyici ile buluşturacak.K-drama sevenlerin pek hoşuna giden bir haber olmasa da ,bir de dublaj olayı var tabi bakalım izleyici nasıl geri dönüş yapacak.
İsim konusunda değişiklik yerine "Sır" olarak yapılması daha uygun değil miydi?

2. bomba dizi de  Kill Me Heal Me ...Çok sevilen ,benim de çok sevdiğim 7 ayrı karaktere hayat veren Ji Sung 'un oyunculuğunun tadını fazlasıyla çıkardığımız harika bir dizi✌ Dublaj olursa ki büyük ihtimal ,aynı tadı verir mi bilmiyorum.(Cidden dublajlı versiyonu nasıl olucak bunun, şimdi yazarken sahneler ,karakterler aklıma geldi de❓  ) 
 Ama daha önce K-drama ile çok içli dışlı olmayan Tv dizileri izleyen seyircimize tavsiye ederim.Konusu gerçekten çok güzel bir dizi ✌ 

Seçilen iki dizi de gerçekten güzel,bakalım ilerleyen günlerde yeni dizi haberleri görecez mi?

2015 -20 bölüm



18 yorum:

  1. Yaaa ben ikisini de çook severek izlemiştim. Yine izlerim ehehehe. :)

    YanıtlaSil
  2. yapmadıysan seni mimlediiiim işteee şimdii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sen yapmıştıydın ama de mi yaaa :)

      Sil
    2. Eveet,nasıl unuttun hemen 😏 😁

      Sil
  3. Dublaj meselesinin en büyük sorunu, ses ve yaş farkını gözetmemesi ve repartuarının çok dar olması. Bir dizi de kırklı yaşlarda bir karakter için kullanılan ses, öbür dizide onbeş yaşındaki bir ergen için de kullanılıyor. Gerçekten sinir bozucu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında türklerin dublaj olayı çok iyi ama sanırım işini bilen büyük yapımlar için geçerli,Kanal 7 nasıl yapar izleyip görecez:)
      Ben orjinal sesle izlemeye alıştığımdan beri dublaja ısınamıyorum ama animasyonlar güzel oluyor dublajlı:))

      Sil
  4. meryem heycanla izliyom kill me ise en sevdiğiim halen korelerdeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryem ilk bölümler baktım sonra bıraktım izlemeyi,Kill me Heal me çok güzeldii❤️️

      Sil
  5. Dublajlı mublajlı izlerim vallah aptallaştıran kadın programı yerine :D.

    YanıtlaSil
  6. Diziler gerçekten güzel,hak ettiği seyirciyi çeker umarım^^

    YanıtlaSil
  7. Kill Me Heal Me'yi ben de çok severek izlemiştim :D Bence dublaj halleri de izlenir, ben dublajı pek sevmesem de ülkemizde seviliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dizi gerçekten,sevilsin hak ediyor:)

      Sil
  8. Seslendirme, gerçekten üzerinde ciddiyetle durulması gereken işlerden. Altyazılı izlediğim ve sevdiğim bazı dizileri, Türkçe seslendirme ile yayınlandığında yine heyecanla seyretmek istiyorum ama maalesef tam oturmuyor. Aslında Türkiye seslendirme konusunda çok iyi ama bu nitelikli durum genellikle iyi filmlerde karşımıza çıkıyor. Dizilerde bu özen pek gösterilmiyor. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orijinallerini izleyince bende aynı heyecanı hissedemiyorum,her yapımda çıkmıyor dediğiniz gibi.Sevgilerle:)

      Sil
  9. Ben pek umutlu değilim ama hadi hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gene de güzel bir şey bence Tv de gösterilmesi^^

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe