#Mim -Sinema ve Ben


Öneri Makinesi'nin  yapmış olduğu bu Mim çok hoşuma gidince benim de yapasım geldi.(Zorla kendimi mimlettim.😅)


1.Sinemada izlediğin ilk film?

Ben Sinema salonu ile çoook geç tanıştım.Şimdi ki bebeler gibi anamızın karnından çıktığımız gibi Avm'lere koşmuyorduk.Gidecek bir Avm yoktu çünkü😅 Sinemaya gidemesekte ,kiralık filmler vardı.Kızlarla  toplandık mı alırdık izlerdik ne güzel ,eyy gidi günleer😊 
Hoş ilkokuldayken de gittiğimizi hatırlıyorum sınıfça ama tam emin değilim Film miydi başka bir şey miydi? 

İlk izlediğim filmi ben unutmuşum tabi aradan geçmiş çok zaman , öyle çok yankı uyandıran bir film olmadığı için belki de ,maksat kızlarla sinemaya gitmekti.Hem benim için ilk tecrübe falan ,amaç zaten salon görmek😝

Neyseki araştırmalarım sonucu buldum filmi.2004 yapımı film bizde 2008 yılında vizyona girmiş bu arada 😱

Dram , Gerilim , Gizem , Romantik türünde başrollerinde Josh Hartnett, Diane Kruger, Rose Byrne oynadığı "Hep Seni Aradım"Wicker Park" adlı filmdi.✌



2.Film en güzel .........'de/a izlenir.
Arada sinemaya gitsem de genelde evde olduğum için ,en rahat ettiğim mekan olarak ev diyebilirim.Bilgisayar,televizyon ,projeksiyon fark etmez.Tabi bazen şu filmi sinemada izlemek vardı ahh diye içimden geçirdiğim oluyor.


3.Film izlerken olmazsa olmazın var mı?Varsa neler?
Evde izliyorsam rahatsız edilmemek 😛 Ehh bazen mümkün olmasa da odamda sessiz bir şekilde izlemek güzel. Sessizlik .

4.Tek başına mı Kalabalık mı?
Bir zamanlar film kiralama döneminde kafa dengim olan arkadaşlarla izlemek çok zevkli olsa da zamanla evli evine köylü köyüne gidince evde tek başıma izlemeye çok alıştım.Ama Sinemaya yoldaşsız olmaz tabi ki,birde film sonrası analizler falan süper oluyor.Genelde tek olsam da duruma göre değişir.


5.Mısır mı Cips mi?
İzlerken evde  mideye inmeye müsait ne varsa😂 Cips sevsem de zararlı ya hani ondan pek almamaya çalışırım.😛Son zamanlarda mısır 🔝 Hiç biri yoksa abur cubur ne varsa ...karnım açsa yemekte yerim sıkıntı yok ama bir şey yiyeyim yani izlerken ağzım boş durmayacak😅  

6.İki boyutlu mu 3 boyutlu mu?
Ben henüz iki boyutludayım.😅


7.Avm Sineması mı Sokak Sineması mı?
Son zamanlarda genelde Avm tercih ediyoruz. 


8.Filmden önce fragmanı izlemek mı, yorumlarını okumak mı?
Eğer sinemada izleyeceksem ilk fragman ile tanışıyorum genelde,arada yorum da okuyorum yalan yok.Ama evde bazen rastgele,bazen yorum yönlendirmesi ile izliyorum.

Film izlemeyi seven herkes Mimlendi😉



28 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlikmiş, ben de evde arkadaşlarımla film izlemeyi tercih ediyorum. Film sonrası analizler tabi ki vazgeçilmez :) Keyifle okudum yazınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi,bende çok beğendim hemen yaptım^^ Ev gibisi yok,film sonrası analizler farklı bakış açıları ortaya koyuyor,o yüzden zevkli oluyor.Teşekkür ederim.:)

      Sil
  2. harika bir mim olmuş bu, sinemasever olarak bir ara cevaplamak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri makinesi sağolsun,bekliyorum yazını;)

      Sil
  3. Ne kadar samimi bir yazıydı, çok keyif aldım okurken. Ellerine sağlık <3.

    Asla ve zinhar kabul etmiyorum; kimse beni mimletmedi, ben mimledim seni :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorular çok içimizden(içten) olunca ortaya böyle cevaplar çıktı:) Teşekkür ederim💐

      Sil
  4. Film izlemeyi , sinemada izlemeyi çok severim . 😂 Filmine göre tabi . Aksiyon filmleri sinemada harika oluyor . Keyifli bir yazıydı . Elinize sağlık, sevgiler . 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senden de bekliyoruz bu mimi:) Teşekkür ederim😘

      Sil
  5. Filim sever biri olarak sorulara ve cevaplarına bayıldım :)
    Keyifle okudum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee o zaman sende de alalım bi Mim 😉 Sorular öneri makinesinden cevaplar benden,ayy bende çok mutlu oldum böyle düşünmene😍
      Teşekkür ederim,Sevgilerle

      Sil
  6. cips mi mısır mi sorusundaki cevabına bayıldım :D :D

    YanıtlaSil
  7. Evde her şey selbes! Cips kola mısır çıtır kıtır. Ama sinemada ben de tahammül edemiyorum :w

    YanıtlaSil
  8. Ev gibisi yok^^Teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bi mim bu bende yapcam bundan :D

    YanıtlaSil
  10. evde izliyorsam tek başıma daha keyifli sanki çünkü yanımda konuşan birini istemiyorum ben :))) sinemadada tek hiç istemiyorum, yalnız keyifsiz geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır bende evde tek izlemeye alıştım,rahatsız edilmeden izlemek güzel..Sinemaya henüz tek başına gitme cesaretini gösteremedim o yüzden illa biri ile:)

      Sil
  11. Ne olursa mideye indirme kismina bayildim yalniz canm 😂 devam devam bu kilolar böyle böyle yüz buluyyor 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa deme öyle,henüz yüz bulmadılar ama korkmuyor değilim,bu ara habire yiyorum :))

      Sil
  12. İzlerken ben de atıştırmayı çok seviyorum :D

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle evde izleme taraftarıyım. Bizim evde film izleme ciddiye alınır. :) Sinemada izlemeyi sevmiyorum, bir türlü konsantre olamıyorum filme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo ne güzel o zaman:) Bende koltuk rahat değilse keyfi tam çıkaramıyorum:)

      Sil
    2. Sinema koltuğundan bahsediyorum bu arada:))

      Sil
  14. Sonunda ilk izlediğin filmi buldun 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeeess!! Aradım taradım sonunda buldum:)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe