Wolf -Siyah Beyaz Bir Film

jdramovie

Wolf -2013 

Imdb : 7,3 / 10

Hollanda 

Memleketlerinden çok uzakta Hollanda'nın isimsiz banliyölerinde  yaşayan göçmen Majid ailenin hayırsız evladıdır.Suçla işli dışlı olan Kickboks'da yetenekli bir dövüşçüdür.Amacını gerçekleştirmek için  Ringlere çıkmaya başlar ve kısa sürede cesareti ve yenilmezliği ile hem ringde hem ring dışında ünlenmeye başlar.Suçla işli dışlı olmaya devam eden Majid amacını unutmaya da başlar.

Ülkelerinden (kendi kültürlerinden)uzakta yaşayan bir grup gençlerin ait olmadıkları ülkede yaşadıklarını siyah beyaz ekranda izliyoruz. 



Çaresizlik😢😢
jdramovie

Özlem
mavera


Oğul
 (kolye olmazsa olmaz🙈
mavera

Baba
 (Bu sahne çok fenaa😢
mavera

Ağabey
(Ah bu abiler olmasa kim bize bir şey ısmarlar😛
jdramovie

 Arkadaş????
(Hayatımızı etkileyen önemli bir seçim...❗
mavera

Amacı sadece göz korkutmak don't panic,ringe adamı öldüresiye dövse de henüz içinde ki sevgiye muhtaç çocuk ölmemiş.😇
mavera

Aşk mı (ihtiyaç mı belli değil) ,bu kızın gittiği yol yol değil ki❌ O bakışa 
değmez yani😏 
Herkes tutturmuş bi Tessa,kavga sebebi filmde resmen...😒
jdramovie

Resme yakından bakın,o dişe altın diş imajı mı vermişler,ben mana derinliğini anlayamadım.Hani bi izleyen olursa aydınlatsın beni😁
jdramovie

İlk gördüğümden Hintlilere benzetsem de kendisi Tunus asıllı Hollandalı oyuncudur. Marwan Kenzari bu filmde ki oyunculuğu  ile eleştirmenlerden geçerli not almış. Hollanda'nın düzenlediği ödül töreninde ödüle layık görülmüş.

Siyah beyaz film olması çoğu kişiye itici gelebilir.Benim için sıkıntı yoktu,konu itibari ile ,oyunculuk ile hoşuma giden film oldu.

Bazen hiç duyulmamış,vasat (ya da değil) filmlere ,oyuncular arada rast geldiğim zaman izlemek hoşuma gidiyor.Hem izlemeye alıştığımız (filmlerin dışında) farklı havası olan,hem de yeni oyuncular tanımış olup izlemek güzel oluyor.Bazı sahneleri itici(fazla gereksiz bulsam da ) kenarda köşede kalmış pek buralarda duyulmamış filmleri izlemeyi seviyorum. 

Baba -oğul çatışmasını izlerken belki Majid'e hak verirsiniz belki babaya ama babanın da haklı olduğu yerler var.Sonuçta kim ister evladının suçlu(hırsız)olmasını...neyse ki sonunda yüzümüzü aydınlattı Baba...Filmin devamı gelecek gibi bitti sanki?? Ama gene de izleyiciyi memnun eden bir son bence... 

Bu arada bol bol(bence gayet bol) türkçe duyuyoruz.Bizimkiler organize suçlar falan filan😒,Türkiye de çekim yapılmış öyle bahsediliyor.İzlerken siyah beyaz olduğu için çok da ayırt edilmiyor ben Alanya'ya benzettim(iyi ki bi gitmiş😝) sonra filmde de Alanya olduğunun bahsi geçiyor.😅

(bizim oralar😛)
jdramovie


*Göğsünde ki dövme Rabat Fas'ın başkenti.


Müstehcen içerikli (+onsekiz) iki sahne bulunmaktadır.Adamı her filmde soyup duruyorlar zirveye çıkma taktikleri mi bunlar ben anlamadım.😑 sen sadece oyunculuk sergile ben izlerem^^,gittiğin yol ,yol değil bak😒



10 yorum:

  1. İmdb oranı iyi ve konu itibari ile dikkatimi çekti. İzlemeye değer bir filme benziyor. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Imdp puanına güven olmaz genelde zevk işidir bu işler^^hoşlanmadığım sahne barındırsa da genel havasını konuyu beğendim.Rica ederim

      Sil
  2. O zaman izlenesi bir film ;) teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Siyah - beyaz çok sevmeyenlerdenim ben de :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nostalji kuşağında izlediğim olmuştu o yüzden alışkınım^^ Ama olabilir tabi zevkler ve renkler..:)

      Sil
  4. aldım listeye izlicem :)

    YanıtlaSil
  5. Çok dramsa ben izleyemem sanırım :( Ağır geliyor dramlar artık bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dram sahneleri izleyici de duygu sömürüsü yapmıyor.İçimize dokunuyor izlerken sadece...velhasıl çok dram hiç değil ^^

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe