Secret | Gerçek Aşk


 Secret Love 

2013 / G.Kore 

 Bölüm:16 

Ji Sung
Hwang Jung-Eum 
Bae Soo-Bin 
Lee Da-Hee


Bir vur kaç olayında sevdiği kadını kaybeden adam,sevdiği adam için hapse giren bir kadın...

Evlenme teklifi aldığı gecesi  nişanlısı ile birlikte kaza geçiren Kang Yoo-Jung ,yeni savcı olan nişanlısını korumak için suçu üstlenir.Fedakarlığın bedeli ise ihanet olacaktır.

Tahliye olduktan sonra da sevdiği kadını kaybeden Jo Min Hyuk onu rahat bırakmaz.İliklerine kadar nefret etse de zamanla ona bağlanmaya endişe duymaya başlar.Sakladığı sırrı öğrenmeye çalışır.

 An Do-Hoon ,arabayı kullanan savcı ise yükselirken insanlığını kaybetmeye başlamıştır bile...

Jo Min Hyuk tarafından karşılık göremeyen ona uzun süredir aşık olan bir kadın  Shin Se-Yeon ...


4 kişinin etrafında dönen dizimiz,Meryem dizisinin orijinal halidir.12 bölümü geride bırakmış durumdayım.Meryem'in yüzüne bile bakmıyorum😁  K-drama severlerin zaten bildiği izlediği bir dizi olup ben yeni izlemiş bulunuyorum.Bir kaç güne de final yaparım.Bakalım final hayal kırıklığı olmaz umarım.😊 

Bencelere gelirsek;Kadının yaptığı çok fazla bir fedakarlık.O kazadan sonra adamın bir insan hayatına mal olan o davranışı öğrendikten sonra gerçekleri açıklardım ben olsam.Belki de sonucu ölüm bile olmayacaktı  ama adamın yanlış tavrının sonucu ağır oldu.Daha sonra kadının çektiği  vicdan azabı yüzünden bence zengin uşağa fazla kul köle oldu gibi tamam o da peşini bırakmadı  ama ...ve adamın duygularının yavaş yavaş değiştiğine şahit olurken  kadının tutumunda ben henüz bir şey sezemedim neredeyse kiss olacaktı.Adamın o nefret-aşk geçişini güzel yansıtmışlar ama kadının ki  yetersiz geldi bana...12. bölümü izlicem kadın apar topar aşık olacak her hal anlamadım ben😏

Meryem'in hapishane sahneleri nasıldı bilmiyorum ama bunun çok iyiydi çocuk olayı falan...👍

Ben kaçar 12. bölümü izlemeye,sonra biraz Çember biraz Güldür Güldür lü  akşamlar bana 😄🙋 

8 yorum:

  1. Ne diziydi ama ya.. Ağlatmıştı beni bazı sahnelerinde. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dizi^^Kadının çocuğuna olan özleminde bende duygulandım😢

      Sil
  2. Güldür Güldür'ü çok severim! ^_^ Ben baş karakter kadının ve erkeğin oynadığı Kill Me Heal Me'yi izledim ve muhteşemdi! ^_^ İkisinin de oyunculuklarına hayran kalmıştım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sezon ilk bölüm kırmızı balık gölde skeçi nasıldı?? Gülmekten acıdı bi taraflarım:)) Ben de bu ikisini ilk o dizide izledim meğer bu diziymiş başlangıcı:) İkiside iyi oyuncu ama bence adam bi tık önde:D

      Sil
  3. kuzu izlemedim ama konuyu okuyunca bana Nice Guy dizisini hatırlattı. Sevdiği için suçu üstlenen bir adam ve bu fedakarlığa ihanet eden bir kadın. Bu sıralar animelere sardım ve artık kararlıyım Japonca öğrenmek niyetindeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dizi hiç aklıma gelmedi bak,unutmuşum ben onu:))
      Vayy japonca hee😏 Bu aralar karışık gidiyorum her telden var bende :))

      Sil
  4. Tabi yorumun devamını okuyunca işlerin o şekilde olmadığını anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. K-dramalar da illa benzerlikler oluyor ,ama hepsinde kendince bir şeyleri var:)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe