Tünel -Tunnel-

jdramovie


Missing 9 bittikten sonra ,ne izlesem diye dolanırken ,aslında niyetim tamamlandıktan sonra izlemek olan diziyi okuduğum olumlu yorumlardan sonra dayanamadım oturdum izledim.Bu hafta ,diğer günlere nazaran koca ekran (TV) da izleme şansım olunca tadından yenmez oldu.😋


jdramovie


Konusu;
1986 yılında kadın cinayetleri işlenir.Hepsi aynı yöntemle öldürülmüştür.Dedektif Park Kwang Ho seri katili yakalamayı umutsuzca istemektedir.Tünelde gerçekleşen olay yerine tekrar giden dedektif seri katil ile karşılaşır.Seri katil Kwang Ho'nun başına taş ile vurarak oradan kaçmayı başarır.Kwang Ho uyandığında ,tünelin çıkışında  kendini 2017 yılında bulur.
30 yıl önce işlenen cinayetleri seri katil tekrar başlatıyor.Dedektif Kwang Ho ,katili yakalamak için Dedektif Kim Sun Jae ve  Profesör Shin Jae-Yi ile birlikte çalışır. 


jdramovie



Benzer konular ,benzer cinayetleri barındıran diziler mevcut.Direk zaten ilk bölümlerde hemen aklınıza geliveriyor.Ama her dizi kendine has olmayı başarmış bence..diziye bi başladım bölümler su gibi aktı.Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.Bazı tahminleriniz doğru çıkabilir.Benim asıl merak ettiğim bu işin sonunu zaman yolculuğunu nasıl bağlayacaklar.Geri dönerse 2017 de işler farklı olacak bu sefer.Merak ediyorum bakalım izleyip görcez.

Kwang Ho'nun iç sesleri,yeni teknolojiye alışması...Amirin sunbeanim diye peşinde dolanması güzel komik sahnelerin olduğu bazı yerlerde bayağı sesli güldüm.😂 Choi Jin Hyuk çok iyi olmuş.👍 

Sadece kızı sevemedim(beğenmedim diyemiyorum açık açık🙈 😅) Afişte uzun saçlı kızımız dizide kısa saçlı,donuk bakışlar falan...Suçluların psikolojisi  ile ilgilenirken kendide onlar gibi falan ortalıkta dolaşmasına gerek yok yani😏 Tahminim doğru ise öz ailesini öğrenecek o zaman ki yüzünün halini merak ediyorum.Hiç olaya duygusal yaklaşacak bir yüz göremiyorum kendisinde de,öz ailesinden hiç haberi olmayan biri ne kadar duygusal olur orası ayrı bi konu tabi?neyse çok sevemedim işte ,bizim genç dedektifte garibim ahh 😏 




Park Kwang Ho hislerime tercüman oluyor😂

İzlemeye başladıktan sonra "Aranan kan bulunmuştur 💉 "dediğim ,beni heyecanlandırmayı başaran bir dizi oldu.

Polisiye -suç-gerilim-fantastik ve komedi öğelerini barındıran diziyi tavsiye ederim.😉 👮🔫🔪🔦🔎



Choi Jin Hyuk as Park Kwang Ho
Yoon Hyun Min as Kim Sun Jae
Lee Yoo Young as Shin Jae Yi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe