Poldark 1. Sezon



2015-devam ediyor

İngiltere

18. yüzılın kahramanı  Ross Poldark savaş sonrası evine döner.Geride bıraktığı nişanlısı artık bir başkası ile evlenmek üzeredir.Babası ölmüştür ve ailesinin serveti tamamen yok olmuştur.Geriye kalan tek şey soyadıdır.Hayatını sıfırdan kurmaya başlayan Ross Poldark ,inandığı doğrulardan vazgeçmeden kaybettiklerini geri kazanmaya kararlıdır.

Winston Graham'ın Poldark adlı romanından uyarlamadır.

TLC'de denk gelip ,sonra araştırıp 1. sezonu en kısa zaman diliminde izlediğim ve  çok beğendiğim dizidir kendileri😍Tabi sonra farkettimki ben TLC de çok pis spo yemişim😁(meğer 2.sezonun bölümüymüş)
 Bazı şeylerin sonunu bilerekten izledim ,o yüzden sürpriz olmadı ama tahmin edilmesi zor bir dizi olmamasına rağmen nedense kendimi izlemekten alıkoyamıyorum.



Henüz 2.sezona başlayamadım.Zaten Tv de gördüğüm kadarı ile sezon finalinde ki olayın sonucundan haberim var.Ama tabi bu ara netim pek sağlıklı değildi hem benim işim vardı o yüzden bakamadım henüz.Netim sorun çıkarmazsa en kısa sürede 2. sezonu da izleyeceğim.Acaba kitabını okusam diye düşünmüyor değilim hani😏


18. yüzyılda geçen kitapları okumayı severim.Bu dizinin o dönemde geçmesi ilk cazip gelen özelliklerinden biriydi.Sonra yeşili mi,mavisi mi hoşuma gitmeye başladı anlamadım.😂  Öyle sürekli yüksek temposu olmayan,hatta daha başında (bence) açılış müziği bile insanda dinlendirici bir hava etkisi yaratıyor.Fakat günden güne Ross Poldark'tan etkilenmeye başlıyorsunuz.😅 Kendisi üst sınıftan biri olsa da maddi açıdan pek de iç açıcı olmayan durumuna rağmen,diğer insan sömürücü sözde saygın insan tabakasının aksine ,kendi çalışanlarını düşünen,onlarla çalışıp ter döken,haksızlık karşısında sesini yükselten biridir.Kendisi farkında olmasa da kahraman olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Filmde kötüler de var tabi işlerini yoluna yordamına  göre ayarlayan ,kendi çıkarları için zavallı insanların üstünden geçinenler...
Poldark yuvasını kurduktan sonra dedik artık evli barklı adam ,tam o sırada karşımıza çıktı mı Mr. Doctor😎 gözlerimizi tam ona çevirmişken ,bize erkek olmanın zayıflık demek olduğunu gösterdi sağolsun😒Spo olmaması için anlatamıcam ama malum olayı hiç tasvip etmedim Dr. Dwight


Ben 1.sezondan fazlasıyla zevk aldım,en kısa zamanda 2.sezona da başlayacağım.Belki çoğunuz izlemiştir.
TLC sayesinde haberdar olan ben ,belki henüz duymamış olanlar için fikir olsun dedim.😉

Ben çok beğenerek izledim.Kesinlikle Tavsiye ediyorum.👍😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe