Algernon ni Hanataba wo | Japon Dizisi


Flowers For Algernon / 2015 

"Algernon'a Çiçekler"


Shiratori Sakuto(Yamashita Tomohisa) 28 yaşındadır ancak  6 yaşında ki bir çocuğun zekasına sahiptir.
Bu durum annesi tarafından kolay kabul edilen bi durum olmaz.Nitekim kız kardeşi dünyaya geldikten sonra bu hal daha çekilmez olur.

Babası ,"Dream Flowers Service" adlı iş yeri(sorunlu gençler için yurt) 'ne bırakır.Gel zaman git zaman her gün daha akıllı olma hayalleri kuran Sakuta ,akıllı olursa annesi daha çok sever daha çok arkadaşı olur diye düşünür hep bu saf masum Sakuta'mız.Bir gün şans yüzüne Algernon ile güler.


Algernon bir deney faresidir ve bir gün laboratuvar dan firar eder.Tesadüf bu ya Sakuta bulur onu ya da o mu Sakuta yı takip eder bilemem^^ Algernon deneyler sonucu diğer farelere göre çok daha ileri seviyededir.Sakuta'da bu deneye dahil olur ve ameliyat sonucu bir dahi olur.Bu arada Algernon  beklenmedik bir şekilde zekası gerilemeye  başlar.Peki Sakuta ya ne olacak dersiniz ??


Daniel Keyes'in "Flowers For Algernon" Romanından uyarlanmıştır.Ben ilk kitabı okudum ve çok etkilendim.Dizi sayesinde okunmuşlar arasına giren bir kitap daha oldu.
Kitap da ki olayların birebir aynısı değil tabi çoğu şey değiştirilmiş ama ana konu aynı,dizi de kitap kadar etkiliyor insanı,sadece kitap da hayal ettiğim bazı karakterler dizide hayal kırıklığı oldu sadece,özellikle anne,yani ben öyle dinç görünümlü zayıf bir anne hayal etmemiştim^^merak ettiğim diğer konu Yamapi'nin bu rolün üstesinden nasıl kalkacağı idi.Dizi de bir sürü role bürünüyor aslında,saf ve masum  iken birden farklı bir kimlik,kimlikler ortaya çıkıyor çocuk olan Sakuta bir nevi adam olan bazen acımasız,bazen aşık biri olarak çıkıyor karşımıza.Velhasıl güzelce bu işin üstesinden gelmiş diyebilirim^^
Herkes  o saf sürekli gülen sevgi dolu Sakuta'yı daha çok sevmiş.Evet bende onu daha çok sevdim.Belki de hepimiz o masumiyeti kaybettiğimiz için daha çok etkiledi bizi, artık herkes çıkarlar peşinde , birbirinin kuyusunu kazma derdinde ,yarış atı gibi koşuyoruz dört nala...



Yan karakterler de kendilerini sevdirdiler.(Kadın karakterimiz iyi oyuncu olabilir ama sevemedimm ki ben, Özellikle Kubota Masataka bu diziden sonra o setten o sete koştu diyebilirim .Yanlış bilmiyorsam şu an da güncel bir dizisi var.Kuda Asuka var birde aşağıda ki gif de ki çocuk.Ben ilk defa izledim onu gayet iyi bir oyuncuymuş hep yan rollerde sanırım ama başrolü alır yakında bence^^ Yan karakterler ne kadar iyi olursa başrol de o kadar çok parlıyor bence birbirlerini tamamlıyorlar.



Kikuchi Fuma var bi de Johnny's ailesinden,laboratuvar araştırma görevlisi,Algernon'un dadısı da diyebiliriz.^^


Hem güldürdü hem düşündürdü bazen de dayanamdım  ağladımT.T Velhasıl güzeldi.Tavsiye edilir;)


....Hayatın anlamı saklıdır.




Şimdi Mucize kitabını okuyorum.O da Algernon gibi insanı sorgulatan kitaplar.Ders çıkarmalık...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe