Before - After

Film ve dizi haricinde yine başka bi konuyla geldim.Aslında öteki bloğumu takip edenler için pek yabancı bi konu değil.Sadece konu japon ünlüler olduğu için buraya taşımak istedim:)

   Takip ettiğim bi sayfa da japon çoğu ünlünün küçüklük fotoğraflarını paylaşmışlar. Ben de içlerinden tanıdıklarımı sizinle paylaşıcam ^^

Bakalım sevdiğiniz o ünlüler küçükken(ünlü olmadan önce) nasıllarmış? ^^

Yamada Ryosuke






Büyümenin verdiği değişiklik haricinde pek bi değişiklik o zamanda tatlıymış şimdi de^^




Matsumoto Jun




Şimdiki saçlarına kurban olurum senin hehe hehe


Yamashita Tomohisa


Her hali ayrı güzel canım hihihi 

Nishikido Ryo



Küçükken daha mı güzelmiş ne^^


Akanishi Jin


Resim çok kötü olduğundan ne desem bilemedim şimdi :/ 
Daha küçüklüğüne inersek...Tombik yanakları sıkılası bişeymiş :)


Ikuta Toma
Hiç değişmeyen ünlülerden biri daha^^



Tegoshi Yuya



Anamm bu ne halll,o saçlar peruk mu gerçek mi o_O Yanlız sarı saç gerçekten çok yakışıyomuş onu anladım:D  



Chinen Yuri

Bu çocuk ne zaman büyücek yaw:)) 

Takahisa Masuda



Ama ben bunu yeriimmm,o yanaklara bak yaa ısır ısır bitmez hihi Büyüğüdü halde şekerliğinden taviz  de vermemiş :D



Shigeaki Kato



Baştan kendisini güzel bulmazdım ama kliplerini videolarını izleyince,aslında fena değilmiş dediğim ünlülerden^^Küçüklüğünde de gayet şirinmiş.



Kimura Takuya


 

Yaşlandıkça mı güzelleşiyo ne :)


Kamenashi Kazuya



Bu bildiğin çirkin ördek yavrusuymuş :D



Mizushima Hiro

Buğulu gözler Hiro^^



Mukai Osamu





Miura Haruma





Shirota Yuu





Takeru Sato



Oguri Shun


Bi insan her yaşta  karizma olurmu? Evet olur ^^ Bu çocuk bildiğin güzelmiş yahu,zengin veledi tipi var bakımlı falan:D 


Gouriki Ayame

Uzun saçlı da gayet güzelmiş^^Bu bildiğin çok güzel^^



Takei Emi




Aragaki Yui






Eikura Nana



Kitagawa Keiko



Büyüdükçe mi güzelleşmiş ,estetik mi var bilemedim^^Makyajın da etkisi büyük tabiki...


Inoue Mao


Bu kız hiç değişmemiş yahu^^


Ishihara Satomi

Bu kız bildiğin okulun en güzel kızı :)



Aibu Saki



Nagasawa Masami



Nakama Yukie




Horikita Maki




Amuro Namie


Yaşı büyük olduğu için haliyle fotoğrafta eski.Ama renkli olana bakınca sanki büyümenin ve makyajın verdiği değişikliği var gibi ...:)




2 yorum:

  1. Oguri ya :D her hali yakışıklı :D Kitagawa Keiko şok oldum he :D tip aynı ama makyaj ne çok değiştiriyor insanı :D
    Sato evrim geçirmiş o.O Hiro'nun eski hali daha mı yakışıklı ne :D

    YanıtlaSil
  2. Kamenashi Kazuya'daki dipnotu görünce yarıldım gülmekten puhahahahaahh ^_^ ^.^
    ''Bu bildiğin çirkin ördek yavrusuymuş :D''

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe