Rurouni Kenshin -Tadı Damağımda Kaldı.




"- Geleceği olan genç birini öldürerek
"yeni çağ için suikastçı"    
                           olmanın anlamı nedir."



Konusu:
 Eski efsanevi suikastçı Kenshin Himura (Takeru Sato) artık gezgin bir samuray haline gelmiştir. Geçmişte yaptıkları yüzünden kefareti olarak artık yardıma ihtiyacı olanları korur. Bu süre zarfında  Kaoru Kamiya (Emi Takei) ona yardımcı olur. Kenshin'nin şiddet dolu geçmişi ile sorunları devam eder ...(Yeppuda dan alıntıdır.)


Film gerçekten övgüleri hak ediyomuş.İzlerken zaman nasıl geçti ne ara filmin sonuna geldim hiç anlamadım. 

 Kenshin Himura'nın katana 'sına bayıldım.Onun değimiyle Sakabatou^^Bildiğimiz kılıç yani ama bunun keskin tarafı ters yönde.Çünkü amacı artık insan öldürmek değil onları korumaktır.Tabi bunu kılıçsız ne  kadar yapabilir görücez?? :) 
 Bir zamanların herkezin korktuğu efsanevi suikastçının sevimli ,komik mimikleri de   filme fazlasıyla renk katmış.
Az biraz havada aşk kokusu da yapmışlar belki devam filmlerinde daha detaylı değinirler o  konuya:)

Köprüden atlayış sahnesi ,kılıçla- kılıçsız dövüş sahneleri güzeldi.Arada sevimli olup arada karizma olmayı beceren birini izlemeyipte napalım :)) Müzikleri de insanı bi güzelde havaya sokuyo.Bide koca silahın kurşunlarına hedef olmamayı beceriyolar ya bravo:) 

Takeru Sato kendisinin bi kaç dizisini izledim.Görsel olarak çok yakışıklı değil belki ama oyunculuğu fazlasıyla göz dolduruyo.
Devam filmi gelmesine çok sevindim zaten devam edicek gibi bitti.Gizemli bi kaç tane kötü karakter vardı.Devam filminde  tekrar onları görücez mi yoksa daha farklı kötü karakterlemi tanıcaz  bekleyip görücez.Film bu arada manga dan uyarlamadır.

Ben izlerken zevk aldım umarım sizde zevk alırsınız. 

Videodan Çektiğim resimlerle başbaşa bırakıyorum sizi:) 


























Sen hala izlemedin mi yoksa? 

2 yorum:

  1. uzun zaman önce indirmiştim izlemeyi unutmuşum. bugün görünce bi daha unutmadan izliyim dedim. ve harika harika harika diyorum :D sato ya aşık oldum resmen :D böyle sakin seri katil tipliler niye bu kadar hoş oluyor :D insanın cinayet işleyesi geliyor resmen :D sahte battosai kızı ldüreceği zaman zıpladı kaçırdı kızı ayy o sahneyi ağzım açık izledim resmen. boşuna battosai değilmiş :D jutsuları narutoda çok duyardımda burda görünce daha bir hoş oldum. hala filmin etkisindeyim. kelimelerimin sonuna gozaru falan eklemeye çalışıyorum safça :D heleki filmin sonunda durdu durdu "tadayma de gozaru " :D ne ka tatlı göründü gözüme :D sato rookies tede oynuyormuş sıradaki dizi olarak onu seçtim şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izlediğimde uzun süre etkisinde kalmıştım bende. :) insanı bağlayan ,güzel vakit geçirten filimlerden biri.

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe