The Magic Hour *Biraz Nostalji*


Magic Hour;Gündüz ile Gece arasındaki vakit.Karanlık çökmeden önceki an...En güzel vakit


Bingo(Satoshi Tsumabuki) onun patronu'nun(nam-ı diğer mafya )kız arkadaşıyla (Eri Fukatsu)birlikte olur.Bu durumu öğrenen patronu onu ölümle tehdit eder.Ya da nam salmış suikatçı olan Della Tagoshi'yi getirmek şartıyla serbest bırakıcaktır.Patron ona beş gün mühlet verir.Çaresiz Bingo paçayı sıyırmak için küçük bir oyun çevirmeye karar verir.

Öte yandan bir türlü başrolü oynayaman çaresiz bir oyuncumuz vardır.Ta ki bir gün yönetmen olduğunu söyleyen bir adam çıka gelene kadar.Menajeri kıllansa da bu işten,Muroto(Koichi Sato) bu iş için çok heveslidir.Hayatının rolü olacağını düşünecek kadar.Sugaco limanındaki kasabaya gelirler.Kasaba çok fazla değişime uğramamış,insanı film setinde hissettirecek büyülü bir havası vardır.

Ve 1,2,3 ekşın..Della Tegoshi'nin hayatınu canlandırdığını düşünen Muroto,Dello Tegoshi olduğunu düşünen Patron(Toshiyuki Nishida) ve bu işten kazasız belasız bir an önce kurtulmak isteyen Bingo ile ortaya çıkan  sıcacık bir komedi. 

Güzel eğlenceli bir film olmuş ve seti çok beğendim.Hususi bu film için kurmuşlar sonunda gösteriyo zaten.Muroto'nun halleri eğlenceliydi,zavallım kendini o kadar kaptırmışki,içinde bulunduğu durumu farkedemiyecek kadar.Bu aralar satoshi'den gidiyorum:)) Birini keşfettim mi illa cılkını çıkarcam işte napayım:)) Filmde bir de Haruka Ayase de  var Bingo'nun çalışanı rolünde.

Della Tagoshi dedikleri suikatçıyı daha önce hiç kimse görmemiş ve lakabı hayalet sukiastçı.Filmin sonunda tabi ortaya çıkıyo,tabi benim tahminimde doğru çıkıyo:))   

Mp4 şeklinde burdan indirebilirsiniz;
Asiaseuta












Aldığı Ödül
NYAFF 2009 Kitle Ödülü 2009 (8th) New York Asian Film Festival - June 19th-July 5th





Ben sevdim :)



2 yorum:

  1. Bak bu filmi sevdim işte :D konusuda çok ilginç. İndirmişken paylaşırım herkes izlesin :D yanlız buda insanı ters köşe yapan filmlerden değil dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ters köşe yapmıyo,sadece Bingo'nun son senaryosu istediği gibi bitmiyo :)) Tabi buna üzülen tek kişi Bingo olunca pek üzücü bi son olmuyo:)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe