Panda and Hedgehog | Kore Dizisi



2012 
Bölüm sayısı:16

Lee Dong-Hae ,Yoon Seung-Ah ,Choi Jin-Hyuk

Bu seneki favori dizilerimden biri;✌


Dizi başta bana Protect the Boss dizisini hatırlattı ,çünkü bütün karakterler çok sevimli.Daha 4 bölümün altyazısı çıktı.Şu ana kadar ağzım kulaklarıma yayıla yayıla izledim.Hem komedi hem romantik,biraz gizem de var.Oyuncular da gayet iyi oynuyor.Şuana kadar bi tuhaflık görmedim varsa da oyuncular canlandırdıkları karakterleri o kadar iyi oynuyorlar ki kusur falan görmüyor gözünüz.😊


Donghae ,titiz,pasta yapma konusunda oldukça yetenekli,Saint Honore'yi yenmek isteyen ,küçüklüğüne dair bir şey hatırlamayan birini canlandırıyor.Donghae'nin oyunculuğunu çok fazla beğendim.Ben bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum.Siwonda kimmiş diyorum yanii😁 İlk Bölüm one two tree KOŞ demesi herkesi bayağı şaşırttı,hatta kimileri koş dediğini düşünmüyorlar.Orada bariz koş kelimesi çıkıyor ağzından, sonuçta türk fanların verdiği İstanbul yazılı tişörtü giymiş insan:D,sonra zaten hep go go duyuyoruz.Bi kere daha diyeydin yaa😁


Bayan karakter Pan Da Yang ,Playfull kiss i izleyenler hatırlamıştır muhakkak.Oh ha ni'den daha şanslıymış kız ne diyem.😅Sevimli bir karakter anne babasından kalma cafe-pastane'yi işletiyor.Kız kardeşi ve teyzesi var.Kızın sevmediğim tek huyu ,erkeklerle hemen samimiyeti kuruyor maşallah izlerken ilk 4 bölüm bunlar sevgili falan oldu da ben mi kaçırdım dedim.Bizim oğlanda dünden meraklı gibi😁 Fazla romantik dizi canım💑

Dizide diğer favorim diyebilirim.2. adamımız😎 Choi won ll ,pastacılık konusunda ün yapmış Saint Honore adlı şirketin başkanı.Kızımın ilk okul arkadaşı,ayrıca kızımızı küçüklüğünden beri sevmiş hala da seviyor bir nevi çocukluk aşkı❤ Üvey babasıyla anlaşamıyor,sevmiyo da diyebiliriz.. .Yurt dışında okumuş.Bu karakterde gel beni sev diyo😍 Kızı Donghae den kıskanması,pastaneye gittiği zaman Donghaeyi orda görüp ,elinden şekeri alınmış çocuklar gibi bi yüz ifadesiyle geri dönmesi.Baştan aşağı komedi😂Donghae de iyi kızdırıyo uşağı😏Saçları resimde çok kırmızı çıkmamış ama dizide çok fazla kırmızı gene parlıyoo_O


Hele bakın şu tipe 😂😂

Bu gifi koymuşken kız kardeşinden de bahsedeyim,Erkek gibi kız mübarek, C.n.blue Lee jung shine çok fazla benziyo 😅üniversite sınavlarında sürekli başarısız olan biri,abisi ajan olarak panda cafeye çalışmaya yolluyor.Tabi rüşvet karşılığında💰 Abisine aşk konusunda tavsiyeler veriyor.Abi her konuda fazlasıyla tecrübesiz olduğu için😂Panda Cafe de Kirpinin pasta yaparken ki hevesini,heyecanını ,samimiyetini,görünce ne olmak istediği hakkında adam akıllı düşünmeye başlıyacak sanırım.Pastacı olmayı düşünmeyen kız pastacı olmak gibi bi istek doğuya içine.Bu karakterde gayet eğlenceli yani anlıcağınız.



Bir diğer kızımız.Kang Eun Bi,Choi Won ll asistanlığını yapıyor ve patronundan hoşlanıyor. Pan da Yang'ın yakın arkadaşıdır.Zararsız bir karakterdir .Patronuna aşık olduğu zaman pandayla kirpinin arasını yapmaya çalışır.Afişte resmi var ama çok da ön planda olduğunu söyleyemicem.




Dizideki favori çiftim kirpi(Donghae oluyo^^) ile dedesi.Aralarındaki sevgi,atışmaları çok tatlı.Hem güldürüyorlar ,hem hüzünlendiriyorlar insanı^^En çok hoşuma giden dedesine halbae(dedecim demek) demesi,çoğu dizide halbae diyen pek duymadım.
  
             




Bizimkisi sarhoşken ,dedesine olan sevgisini fazla çılgınca gösterebiliyo tabi:D





Arada da biraz şaplak atıyo bizim harobaji:D           



Dizideki kekler ,pastalar ayrı bi şahane,hele şu gelinle damat fazla güzeller.Ahh ama buda insan ayrı bi eziyet canım,yapan var yapamayan var :P





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe